28 december 2010

Ben n´ Jerry´s

Idag vaknade jag nog upp på fel sida av sängen. Kände direkt att mitt humör inte var det bästa. Men älskling var så söt så han svängde in och köpte ben n jerrys till oss så nu mår jag lite bättre! han är för söt<3
Känns bra nu med när Nyår är fixat, det blev inte riktigt som vi tänkt oss men känner på oss att vi kommer få en riktigt mysig kväll med god mat, dricka och musik. Så det kommer bli kul! Vi gör det kul^^ Har suttit o spånat på vad det blir för mat o har nog kommit på både förrätten o huvudrätten. Kommer bli mumsigt! :D

Igår kollade jag och älskling på denna jätte mysiga filmen med! Tummelisa, Kollade på denna när jag var jätte liten, kändes roligt att man fortfarande kommer ihåg alla låtarna! Sen efter det tog vi i med lite action och såg på I Robot, som också var riktigt bra!

Inga kommentarer: