17 november 2010

Bye bye bad hair day


Äntligen klar med min religion! nu kan jag äntligen slappna av lite för nu är alla läxor och prov klara för denna veckan. Skön! Har inte varit så aktiv här men det är pga att jag varit stressad som en gnu, men läxor, prov och gradering. Men nu känner jag mig lite lugnare. Men det hade inte skadat med helg nu! längtar så mycket :D

- har beställt klipp tid nu med, Någon vecka innan jul. Då åker mitt långa hår.. lite grann av det iaf ^^ Lite nervöst men förväntas full ändå, kommer säkert ångra mig. Men det kommer bli så jädra snyggt och mitt hår växer som ogräs så det växer snabbt ut igen, så kan ha långt igen efter det om jag skulle vilja det. Får inte ändra mig bara att jag inte ska klippa det,.. För vill ju detXD. Man får övertala sig själv ;D det är ju bara hår! Sen så kommer jag klippa min klassiska rak /sne lugg igen för tror att det kommer passa bäst till frisyrer:)

menmen inte så långt inlägg, men skriver mer i morgon ^^
Oyasuminasai! ( god natt)

1 kommentar:

Helene Ahlberg sa...

Jag ser till att du inte ångrar dig! För du kommer bara ubersexiiig i håret ;D