15 december 2010

trying again!


- Cupcakes sakerna & en halv dålig bild på håret men det får duga ;D

Moshi!

Nu är jag ny duschad och fräsch! känns så skönt att få duschat för nu kan jag sätta mig mysa ner mig i soffan och kolla på 7th heaven, älskar det programmet! :D

Men vet att jag inte har varit så aktiv här men den här veckan har varit skit och kommer nog fortsätta vara det till helgen, För helgen kommer bli bra för då kommer bby hit och då ska vi mysa och snacka massa skit! Kommer bli så skönt^^, Sen resten av helgen ska jag packa och bara vila och känna att jag inte behöver tänka på skolan mer. Iaf dagen har varit lugn, har pluggat, ätit pizza med mamma o pappa och sedan varit och handlat julklappar med mamma ^^, alltid mysigt att åka med henne, för vi pratar alltid så mkt när vi sitter i bilen, gillar det! Köpte också nya cupcakes burkar , en handduk och servetter (A) Älskar mina burkar! har så många nu. Men Huni kommer spy på mig när jag ska ha upp alla mina cupcake saker i lägenhet XD, men han har sagt att köket kommer vara mitt så där ska det upp med cupcakes saker (A).

Sen så har jag ju klippt mig med! Blev massa nöjd, saknar det långa lite. Men behövde klippa av det, håret var så slitet. Så nu när det växer ut kommer det vara tjockt och fint! Och jag har en väldigt snygg page nu, så är nöjd ;D

Inga kommentarer: