24 november 2010

Studio




Här är några av bilderna
Kommentera vad ni tycker!


Det har varit väldigt dålig uppdatering från min sida, men har inte haft tid eller humör. Men nu börjar allt vända och bli bra^^ Tillbringade det mesta av eftermiddagen i studion med Daniel, Fotade bilder som jag ska ha med i mitt portfolio när jag är på jobb intervjun! Blev jätte bra bilder, är så nöjd! Tack till Daniel som är en kanon bra modell :D Det börjar också bli lite ändringar i planen om att plugga vidare, kanske inte blir så ändå. Vi får se hur det blir ^^ Har kanske andra planer. Men blir tyvärr inget långt inlägg, men lovar att vara social igen ;D

3 kommentarer:

Daniel sa...

Tack själv Hannah! Du är en skitbra fotograf :)
Du vet om att jag gärna ställer upp igen om det är något :)

Michelle sa...

Tyckte bilderna blev jätte bra. Ljuset blev verkligen speciellt och bilderna ser intressanta ut! :)

Simone sa...

Alltså danne är grym som modell. Seriöst! Han blir skiiitbra på bilder