25 november 2010

chi

bild på mig o huni som elii tagit :D så sötXD

Dagen idag gick snabbt, men var lite lätt stressad skulle få ut mina bilder till min portfölj. Skrivaren tog sån tid så fick jobba skriva ut efter skolan med. Men nu är allt ut printat och jag är redo för the studio i malmö:D Menmen tycker att veckan har gått hyfsat snabbt, skönt må jag säga, Ska bli gött med helg nu efter den här veckan känner jag. Är fest sugen med så hoppas att de bli kul på lördag då vi ska dra ut med tobbes kompias:)

Ikväll blir det till att träna och sen packa så blir nog en sen kväll skulle jag tro. Känns som det. Men när jag är klar ska jag bädda ner mig o mysa med film och sims tror jag :D

usch känner att man inte har mkt att skriva! kommer bli bättre efter helgen då man har vilat upp sig;D

1 kommentar:

Helene Ahlberg sa...

Kommer sakna dig! men vi festar på varsitt ställe ;) så de blir brao endå! <33 C: sen måste bi ses veckan efter! miss u <3