01 december 2010

Kall som en Snögubbe




- Bilder från i lördags

Blev ingen skola för mig idag, för kom hem riktigt sen igår, satt ju fast i förseningarna i Norrköping. Har aldrig varit med om något värre. Fick stå ute i 10 minus grader i över en timme, så mådde inte alls bra. Men ska gå i morgon, ska dels stå på öppet hus på kvällen.

Menmen helgen hos huni var underbar! som vanligt ^^
Vi gick ut och myste på stan på lördagen, köpte en ny festklänning och nya strumpbyxor. Sen på kvällen gick vi ut med Alex och robin! Det blev en massa lyckad kväll. Tydligen blir det fest varje gång jag åker upp nu;D Blev lite mycket för oss alla, men det hör lite till ;). Sen på Söndagen gick jag på jobbintervju på söndagen, och den gick riktigt bra! Till sommaren jobbar jag på The studio i västerås :D Går först en utbildning på fyra dagar och sen skriver de inte mig i schemat. Blev så otroligt glad! det är ju verkligen detta jag vill göra :D Sen efter de glada nyheterna gick jag och huni och åt en jätte god middag, jätte mysigt! Och sen blev det harry potter ^^

Nej nu ska jag mysa ner mig ^^<3

1 kommentar:

Helene Ahlberg sa...

Saknat dig älskling<33
Ser ut som ni hade väldigt roligt i alla fall! Åååh! Själv ska jag till kstad på fredag och också inköpa en ny festklänning ;) så dame trött på de andra! ;D