05 december 2010

zZz



Varit en väldigt lugn dag idag, sov till 12 och sen har jag bara tagit det lugnt och hjälpt till lite med renoveringen. Har också suttit och ritat och arbetat med projektet. En av dessa två bilder ska jag ha med till projektet, men kan dock inte bestämma vilken^^" det är till temat vatten. Ni får gärna säger vilken ni tycker!

Isch har inte mycket att skriva idag känner jag. Inte mer än att jag vill klippa mig och färga håret. Har ideer på hur jag ska färga det, Men har dock inte bestämt om jag ska göra det. Vi får se ^^klippa mig ska jag iaf göra nästa vecka igen, så skönt kommer det bli! :D

nej nu ska jag fortsätta att kolla på my litte pony tails<3

3 kommentarer:

Simone sa...

Den första var sjukt snygg!

Michelle sa...

Tycker absolut den första!

Marike sa...

båda är riktigt bra, men den första var sjukt häftig! :)