07 december 2010

Puh hu

- Bjuder på en gammal bild
Puuuhhhiii..

Precis lagt mig i sängen och satt på sjunde himlen. Älskar verkligen den serien! vill ha alla säsongerna av dem! Har ettan och tvåan än så länge :)
Men men varit en lugn dag, höll på att somna på samhällskunskapen. Har varit så trött på sistone><, igår sov jag 2½ h på efter middagen och idag sov jag 1h. Verkar som jag sover dåligt på nätterna. Men iaf i morgon ska jag fota bella till projektet. Kommer bli massa bra tror jag, har en idee för smink och sånt. Ska åka ner och köpa en klänning i morgon med och strumpbyxor, det behövs XD

Längtar verkligen till tisdag! då ska jag äntligen klippa mig, ska bli så jädra skönt så ni förstår inte! Kommer nog färga med nästa vecka när jag har bestämt hur jag ska ha det. Har mina ideer. Kommer bli två färger iaf^^

Inga kommentarer: