11 december 2010

Back i action

-Bild på nya klänningen :D


Idag har jag verkligen inte gjort mycket! Har letar i soffan och spelat sims hela dagen, verkligen underbart :D , skulle egentligen ha pluggat.. Men gör lite i morgon innan jag drar till Elii^^ Det är ju lussevakan så jag och massa annat trevligt folk ska dit :D Kommer säkert bli massa kul!. Men men i alla fall, nu sitter jag och väntar på att Huni ska ta klart så att jag kan prata med honom. Funderar på att sätta mig där nere och vara social med mamma & Pappa lite. De kom precis hem från kalas :)

Åwh, bara två dagar sen ryker håret! vet att jag tjatar men längtar så massa mycket:D ska bli skönt att få en frisyr, och inte bara ha det hängande som jag har nu. Blev ännu mer pepp efter Bby klippte sig, hon blev så snygg i sitt :D Synd bara att jag inte har ny frisyr till i morgon hade varit kul, speciellt när jag har ny klänning och sånt ^^ Men ja får göra det bästa av det, kan alltid sätta upp det på något snyggt sätt ^^, kan be mamma att fläta bak ena sidan eller något :)


Är på bättre blogg humör känner jag, men det är nog bara för att jag börjar känna att det snart är lov! så skönt, lovet är verkligen välkomnat!. Åker upp till huni nästan direkt och ska fira julen där, sen kommer jag hem några dagar innan nyår:)

Nej nu ska jag vara social med familjen :D

1 kommentar:

Helene Ahlberg sa...

Åhlala! sexi baby! jag vet vem som är min hela kvällen i morgon ;)) grrrr!

Jaja, jag kan fixa en håret till dig (a) flätor är min speciallitet. Ditt hår kommer bli sjukligt snyggt!! <33 Längtar tills i morgon! är redan pepp och det är inte ens 24 h sen jag festade xD men saknade dig som fan igår! :D peppa satan nu! <33