10 december 2010

Gnu

-Gammal bild på huni & mig<3

Precis ätit en god middag, som bror min lagade. Så duktig är han^^
Så nu är jag mätt som en gnu, och trött som en med för den delen. Det var en lång dag på jobbet, inte så mycket kunder så det var lite drygt. Det var också sista apu dagen för den här terminen, känns lite konstigt. Men skönt med en paus och ska ju vara där nästa termin med :)

- Läste mitt horoskop idag, brukar aldrig göra det. Men det stod iaf något i stil med - du har många bollar i luften, men glöm inte att äta ordentligt för det- Tyckte att de stämde in läskigt bra XD. Menmen i den här helgen ska jag bara vila och sova och plugga, och på söndag är det lussvakan med folket, kommer bli fun fun ^^ Men kommer vara för jädra trött på måndagXD

- Nej nu orkar jag inte skriva mer tyvärr, ska bädda ner mig i soffan och mysa ^^

Inga kommentarer: