26 december 2010

Mellan dags rea

Moshi Moshi!

Har ju varit jul och allt så har inte hunnit vara så aktiv här :D
Men julen var massa mysig, firade ju den här uppe hos älskling. Fick jätte många oväntade julklappar av Svärmor & Svärfar:D Men fick den bästa julklappen av Huni, Fick en Kinesiskt morgonrock från kina! Har sagt hur länge som helst att jag velat ha en och nu har jag fått en, han är för underbar!

Här en en lista på saker jag fick!

  • Morgonrock
  • hello kitty morgonrock
  • hello kitty uno
  • Jätte sött USB minne som liknar en väska
  • En cupcake almanacka
  • En Cupcake tavla
  • Cupcake handvärmare

Idag har jag och älskling varit på stan och handlat en massa på mellan dags rean. Jag handlade mest som vanligt(A) Men det blev iaf en snygg vinter jacka i militär grönt, En ny fest väska, Nya skor, Smink, en tröja, öronhängen och massa annat smått och gott! I morgon ska vi sova länge och sen så ska vi nog träffa Alex ser det ut som, blir med massa fun :D Visst ja jag och älskling var ute och åt själva med i lördags, Massa mys vi pratade en massa, Lägenheten är ett stor ämne mellan oss just nu, vi pratar om det hela tiden känns det somXD

Lägger in bilder sen på julklappar o kläder :D

1 kommentar:

Elii sa...

Hhiih, det man ser när du skrev vad du fick är: cupcake, cupcake, hello kitty, cupcake och hello kitty ;D huii i ett nötskal :D

då har vi båda nya partyväskor ;D<33

miss u <3