22 december 2010

Ut i kylan

Jag måste verkligen lägga band på mig när jag sitter och lyssnar på musik bland folk. För helt plötsligt kan jag börja dansa eller digga till musiken, och det är det inte att lite nätt röra på huvudet i takt med musiken. Utan nej jag ska leva mig in i musiken helt! Och det värsta är att jag gör de utan att jag vet det ^^" Så får lyssna på lugna låtar. Just nu spelas ; Bandet som slutade spela - Nomy. Förutom musiken, så har jag roat mig med att jag har suttit och hittat massa fina hus som jag vill bo i när jag flyttar till hus. Har hittat totalt 3 hus mellan Linköping- Norrköping som jag kan tänka mig att bo i. Älskar hus som liknar gamla herrgårdar:D

Annars så har tåg resan gått bra idag, Blev ungefär en timme försenad i hässleholm, men annars så har allt rullat på bra ( konstigt nog!) Så är glad! Har bara en timme kvar sen är jag framme och då ska älskling stå och vänta på mig. När vi kommer hem ska jag krypa ner under täcket och värma mig. Kan knappt fatta att det var -21 grader när jag åkte hemifrån :S Ne så en varm säng låter lockande(A)

1 kommentar:

Elii sa...

Hhiih, jag är likadan! :D en gång började jag till och med att sjunga högt xD

Skönt ju! då kommer du ju fram i tid ändå C: när ni köper hus kommer jag och sover hos er :D <33